xoxo M
tiistai 5. helmikuuta 2013
3 kerta toden sanokoon
Nonii eli siis ajattelin nyt kolmatta kertaa alottaa koko blogin kirjoittamisen alusta, koska kahdesta ekasta kerrasta ei mitään tullut, kun en ikinä muistanut ja mukamas ehtinyt kirjoittamaan joten jospa nyt kolmannella kerralla tästä tulisn jotain. Voisin ihan ekana alottaa sillä, että kuka täältä ruudun toiselta puolelta kirjoittelee. Elikkäs oon 1-vuotiaan pikkuisen pojan äiti ja iältäni oon 22-vuotias. Asun Espoossa avomieheni, lapseni ja kolmen koiran kanssa. Päivät menee pitkälti pojan kanssa olemiseen ja koirien kanssa ulkoiluun ja pahimpaan paheeseeni nettishoppailuun. :D Olen myös valmistunut merkonomiksi ja avomieheni puolestaan on tatuoija joten arvata voikin, että niitä myös itseltäni löytyy. Siinäpä tais ne "tärkeimmät" asiat tulla joten ensikertaan.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)